Устойчиви URL адреси за SEO

image

Устойчиви URL адреси за SEO: Как, кога и защо да ги използваме.

Съдържанието може да е крал на SEO оптимизацията, но URL адресите са инфраструктурата на кралството.

Голямо съдържание е необходимо за постигането на високи позиции в резултатите от търсене, но често разликата в класирането между конкуриращите се уеб сайтове с голямо съдържание е просто обемът и качеството на положителните сигнали за URL адресите, на които може да се намери съдържанието.

Тази статия ще обясни важността на използването на това, което наричаме “траен и устойчив URL адрес” за дългосрочен SEO успех.

Казано по-просторосто: Устойчивите URL адреси ни позволяват да натрупваме връзки и други сигнали с течение на времето, докато публикувате свежо съдържание и поддържате позицията си в горната част на резултатите от търсенето за ключови думи с висок обем.

Какво е устойчив URL адрес?

Трайният URL адрес е стабилен и може да бъде актуализиран със свежо съдържание в бъдеще, като същевременно продължи да се класира за определените ключови думи и да поддържа сигнали за класиране с течение на времето.

Това е просто начин да мислим за URL адресите, докато те се създават и преди това, което позволява бъдещ успех чрез натрупването на сигнали като входящи връзки.

Вземете например заявката на Google [IT Conferences]. Този тип заявка заслужава свежест за потребителите в мрежата за търсене, защото повечето хора, използващи тази заявка, търсят най-новите конференции, за да се присъстват на себе си или да имитират със собствена конференция или да пишат за тях.

Устойчивият URL адрес, обикновено не трябва да съдържа:

  • Дати.
  • Мнения.
  • Прилагателни.
  • Име на автора.

Устойчивите URL адреси трябва просто да съвпадат с ключовата дума (фраза) за търсене. Трябва да се има предвид, че URL адресите трябва да бъдат: прости, кратки и четими.

При тези URL адреси можете да актуализирате съдържанието всяка година или всеки месец без да ги променяте.

Видове съдържание, при се използва устойчив URL адрес.

  • Критично съдържание като продуктови страници, страници на категории и други, насочени към важни ключови.
  • Съдържанието, насочено към целеви ключови думи с голям обем на търсене (или очакван обем на търсене).

Пренасочване на адреси?

Макар да е вярно, че пренасочванията в SEO оптимизацията се приемат като пренасящи много от сигналите за класиране от адрес А до адрес B, няма съмнение, че запазването на URL адресите в първоначалното им състояние спестява повече от натрупаните класиращи сигнали от пренасочените URL адреси.

Това важи особенно за сигналите от социалните мрежи, които не се натрупват върху пренасочените URL адреси а и поддържането на масивни списъци за пренасочване в продължение на години става обременяващо.

Пренасочванията са полезни за много неща, но те не заместват напълно, силния първоначален URL адрес.

Заключение:

Вечното съдържание и устойчивите URL адреси са добри. Промените в съдържанието, на основната тема и URL адрес често не.

Винаги можете да променяте заглавието, описанието, метаданниte, изображенията и текста след допълване и редактиране на съдържанието – но можете само да изберете първоначалния си URL адрес, затова отделете особено внимание при вземането на това решение.

Вижте, Вътрешната (On-Page) SEO Оптимизация на достъпни цени, предлагана от Power Web!