SEO тенденции за 2020 година

image

Тъй като онлайн конкуренцията се увеличава и постянно стартират нови уебсайтове, време е да преосмислите стратегията си за съдържание и да инвестирате в SEO.

Така че, нека се потопим в SEO тенденции за 2020 година.

Снипетите (Snippets) ще увеличават своята тежест за получаване на повече кликания при търсене.

Google се развива през последните години, за да осигури по-добро изживяване на търсенето на потребителя, например чрез Featured Snippets.

Препоръчаните снипети обикновено се появяват над органичен резултат номер 1, обикновено наричан „Позиция 0.“
.

В момента снипетите генерират повече от половината кликвания в търсачката

Инфлуенсърите ще се използват за SEO.

Хората често се чувстват затрупани от натрапчиви реклами и търсят информация, на която могат да се доверят и автентични отзиви. Това води до нарастване на маркетинга за влияние. Хората са много по-склонни да се доверят на уважаван и известен човек, отколкото на реклама.

Наемането или партньорството с инфлуенсър, може да ви помогне да разширите обхвата на съдържанието си и да генерирате още повече трафик към вашия уебсайт. Те също могат да ви помогнат да изградите ценни линкове. Както знаете, линковете са един от най-важните фактори, които Google използва, когато оценява класирането на уеб страниците.

С използване на инфлуенсър, не само ще подобрите информираността за марката и ще генерирате потенциални клиенти, но и ще подобрите класирането в търсачките.

Сигурните и безопасни уебсайтове ще са задължителни.

Безопасността на потребителите е друга тенденция, която изглежда няма много общо със SEO, но е много важна за потребителското изживяване. Ако потребителят не се чувства сигурен при посещение на уеб страница, или ако види предупреждение „Не е сигурно“, има голяма вероятност да е напусне бързо. В резултат на това високите проценти на отпадане биха могли да повлияят на позицията на тази страница в списъка с органично търсене.

Важно е да активирате HTTPS протокола за вашия сайт. HTTPS предоставя на потребителите на уебсайтове сигурна връзка, която е криптирана и удостоверена. Според Google, HTTPS „помага да се предотврати нарушаване на нарушенията на комуникациите между вашите уебсайтове и браузърите на вашите потребители.“

Oптимизиранe за гласово търсене.

Преди съществуването на иновативни смартфони, хората търсят чрез изписване на думи. Ключовите думи са родени от това поведение. С нарастващата употреба на мобилни устройства, гласовото търсене се превръща в популярна тенденция сред интернет потребителите. Тези търсения се извършват не само на телефони, но могат да се извършват и на домашни гласови асистенти като Amazon Echo, Samsung Smart TV, Voice Pod и т.н.

Знанието как да оптимизирате уебсайта си за гласово търсене може да ви помогне да генерирате повече органичен трафик, ако разбирате и прилагате търсенето на разговор в своята SEO стратегия.

Мобилния изглед ще определя вашето класиране.

Уебсайт, който няма мобилна версия, ще повечето си потребители през следващите години, тъй като мобилните уеб страници са нарастваща тенденция, която ще стане още по-популярна през 2020 г. Особено след като все повече хора по света ползват смартфони.

Технологията и как хората намират информация чрез мобилните си устройства става толкова напреднала, че не е достатъчно просто да има мобилен уебсайт – интерфейсът трябва да бъде лесен за четене, да привлече вниманието на хоратата и да има възможност да отговаря на техните въпроси.

Използвайте видеоклипове като източник на информация.

Точно когато гласовите търсения стават много по-популярни, видеоклиповете в интернет също се покачват експоненциално. Проучвания от Google и други организации показват, че 6 от 10 души биха предпочели да гледат онлайн видеоклипове, отколкото телевизия. В много отношения изглежда, че YouTube вече се е превърнал в новата телевизия.

Съдържанието с високо качество и престоят в сайтът са по-важни от всякога.

SEO оптимизацията е изключително важна днес, независимо от индустрията. В крайна сметка Google е търсачка, която обработва информация въз основа на това как се държат потребителите в търсенето и става все по-точна, което означава, че всяка година се появяват нови тенденции, които променят начина, по който информацията се публикува в интернет. Това гарантира, че всички потребители могат да получат отговори на въпросите си за няколко минути (или дори секунди). Ако вече сте запознати с тези тенденции, тогава това е чудесно – време е да ги удвоите, за да можете да генерирате по-насочен трафик от Google. Но ако все още имате въпроси и се SEO услуги, обърнете се към нас днес.