SEO 2017 - Основни компоненти на търсенето от Power Web

SEO 2017 – Основни компоненти

SEO 2017 – Основни компоненти на търсенето.

От най-ранните си дни основният алгоритъм на Google за търсене предлага най-подходящите и най-органичните резултати от търсенето бързо и точно на прост сайт с емблематично лого, което вече е синоним на бизнеса на гиганта за търсене. Изследвайки огромните данни в света, Google умело каталогизира и категоризира страниците, използвайки формулата на PageRank, която оценява количеството и качеството на връзките към която и да е уеб страница.

В продължение на няколко години търсенето от Google работи безпроблемно, като многократно предсказваше най-подходящите резултати от търсенето всеки път, отново и отново. Всъщност беше толкова хубаво, че изпращаше ударни вълни през интернет, като цифрово заличаваше конкурентите си с течение на времето. Умната търсачка на Google се превърна в колосална корпорация и както физическите лица, така и предприятията осъзнаха присъщата сила на органичното им издигане в началото на всяко търсене, нещата започнаха да се променят.

Промените започнаха да настъпват заради находчиви оптимизатори, които след като научиха повечето от правилата, започнаха да подхранват сайтовете изкуствено с линкове. Класирайки на челни позиции нискокачествени статии превръщайки ги в доходоносни страници с резултати от търсенето (SERP).

В резултат на това Google въведе няколко невероятни корекции на своя алгоритъм, който се появиха под името Panda, Penguin и Hummingbird. Google е трябвало да действа или рискува да загуби своята приложимост. Тези корекции на алгоритъма са предназначени както за премахване на сайтове с изкуствено натрупани линкове, така и за фина настройка на семантичното им търсене.

Основни компоненти на търсенето.

Преди да се впуснем в някои от ключовите правила за успех в SEO, трябва да разгледаме по-отблизо основите на търсачката на Google.

Истината е, че повечето хора гледат SEO по грешен начин. Те се опитват да направят малко да очакват голямо начално възвръщане, а в действителност това е точно обратното. Очевидно SEO е едно от най-добрите умения, които можете да научите, но за да успеете с него, трябва да работите много за малко първоначално възвръщане. Това е бавен, постоянен и болезнен процес. Просто казано, в началото Google не ви вярва. Ако Google ви няма доверие, няма да се класирате на тези доходоносни SERP от първа страница. Вие ще бъдете изгубени сред милиони други, които се опитват да прокарат пътя си към върха. Така че, първият истински водещ принцип на SEO е доверието. Когато имате доверието на Google, постоянно ще се класирате високо. Когато нямате доверие, ще бъдете изгубени в безкомпромисно море от нискочестотни уеб страници, а никой не иска това.

  • Компонент 1: Индексирана възраст.

    Google се интересува дълбоко от индексираната възраст както на сайта Ви, така и на съдържанието му. Нов сайт неиндексиран до този момент от Google, ще се класира по-дълго и трудно в SERPs, отколкото сайт, който е с история в индекса. Историята в индекса започва от датата когато Google е обходил сайта.
  • Компонент 2: Качество на линковете.

    Google търсачката иска да види здрав профил на връзката, който означава авторитет. Това означава качествени връзки, идващи от качествено съдържание в мрежата със здравословно разнообразие. Тя се грижи за важността на сайтовете, които свързват домейна ви, но и за качеството на съдържанието, от което идват тези връзки. Освен това те не трябва да идват от един и същи източник.
  • Компонент 3: Основно съдържание.

    Основното съдържание е изключително важно. Твърде много хора пренебрегват съдържанието, но това е основното, които ви обвързва с алгоритмите за уместност на Google. Малко съдържание с грешки или дублиращо се съдържание и обработено съдържание наистина може да ви навреди. Вместо това съдържанието не само трябва да е продължително, но трябва да бъде добре написано, ключово и фокусирано върху ключовите думи, където читателите изразходват достатъчно време за храносмилането и консумирането на това съдържание.

Как да доминираме в SEO през 2017 година?

Подобно на всички останали, най-вероятно се чудите как можете да се явите релевантно и органично в SERP на Google. Е, независимо дали правите SEO през 2017 г. или всяка друга година, важно е да наблегнете на компонентите на доверието. Но всъщност има 200 или повече фактора, които се приписват на вашия ранг в текущия алгоритъм на Google. Въпреки това, има някои правила, които трябва да следвате.

Следващите правила ще ви помогнат да доминирате в SEO през 2017 г. И независимо от това, какви промени в Google се развиват, тези правила ще продължат да осигуряват основата, да трябва да управлявате онлайн дейностите си, за да постигнете най-голям напредък в тези важни SERP. Следвайте тези правила и ще се озовете все по-близо до доминирането на SEO в Google. Само не забравяйте, че това няма да стане за една нощ. Това ще отнеме време.

Може да заявите безплатен анализ или подобрение на SEO оптимизацията от Power Web.

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *