SEO 2017 – Основни правила

image

SEO 2017 – Основни правила за доминиране в резултатите от търсенето с Google.

Продължава от SEO 2017 – Основни компоненти на търсенето.

Правило 1 – Винаги работете, за да спечелите доверието на Google.

Ако искате да успеете в SEO, имате нужда от доверието на Google. Това е така от години, но твърде много хора пренебрегват този ръководен принцип. Въпросът обаче става след това, как да получите доверие на Google? Ясно е, че не е лесно. Нека помислим за някакви отношения тук за момент. Как някой има доверие на някой друг в този свят?

Има голямо разнообразие в доверието на Google, но за момент да разгледаме сценария за реалния свят, нека разгледаме накратко тежкото положение на нов бизнес, който отваря магазин. Нека просто да кажем за момент, че този нов бизнес се нуждае от оборотен капитал, а основателят отива в банка за среща с управителя на банката.

Като нов бизнес, тази компания естествено ще се изправи пред някои пристрастия. Как могат те да очакват банката да им даде заем за техния бизнес, когато нямат никакви резултати? За да започне и развие бизнес, той се нуждае от капитал, но за да получи този капитал, той трябва да е бил в бизнеса от доста време с доказан опит.

Това е същата дилема, която ще срещне всеки нов уеб сайт или домейн в интернет. Ако Google току-що е разбрал за вас, независимо кога за първи път сте регистрирали това име на домейн, той ще ви гледа с недоверие и няма да се класирате високо, без значение каква стратегия се опитвате да приложите.

Това е най-голямата бариера за влизане в SERP, която може би съществува, но Google има причина за това и голяма част от нея е свързана с онези хитри герои, които са надхитрили правилата. Днес Google знае за всичките схеми, така че дори не се занимавайте с тях, ако искате да изградите доверието му.

Правило 2 – Възрастта е по-важна от красотата.

Възрастта на уебсайта Ви, е по-важна от красотата му. Без значение колко добре изглежда сайтът Ви, това, което наистина търси Google, е последователността на връзките с течение на времето. Колко време? Говорим за години. Дори ако имате здравословен профил на връзките и сайтът Ви изглежда невероятно, зарежда бързо и е лесен за навигиране, той ще се индексира по слабо без възраст.

Какво имам предвид наистина, когато говоря за възрастта? Говоря за индексираната възраст на сайта Ви, съдържанието му и връзките, които сочат към него. Това е сливане на всички тези фактори, които се отнасят до възрастта. Каква е скоростта на връзките, създавани във времето? Колко висококачествено съдържание се свързва с вашия сайт и с какъв график?

Независимо дали просто учите за SEO през 2017 г. или всяка друга година, важно е да имате предвид, че алгоритмите на Google винаги записват, анализират и оценяват всяко поведение, свързано с вашия сайт, неговите връзки, съдържание и т.н. Ако свършите много работа за месец или два и след това напълно се откажете от сайта си, няма да помогнете за вашите усилия, а ще ги възпрепятства.

Това е свързано както със свежестта на съдържанието, така и с индексираната възраст на сайта. Ако Google наскоро е разбрал за сайта Ви (през последнaта година), но не сте разработили здрав профил за връзки, все още няма да имате доверие на Google. Не забравяйте, че доверието е първото правило. Но изграждането на доверие идва от възрастта.

Помислете за един от най-възрастните ви приятели, когото познавате от повече от десет години и че му доверявате живота си. Вярвахте ли на този човек в деня, в който го срещнахте? Какво ще кажете за няколко месеца след това? Какво ще кажете за една година след това? Доверието се развива бавно и става чрез възрастта. Имайте предвид това и не се обезсърчавайте в краткосрочен план.

Правило 3 – Съдържанието винаги ще бъде крал.

Основното съдържание на сайт винаги ще бъде крал. Ако съдържанието е недостатъчно, няма да получите високи позиции в SERP. Целта на Google да предостави най-подходящите резултати възможно най-бързо има много общо с предоставянето на най-доброто възможно съдържание. Ако съдържанието не е добро, как може да е от значение?

Имайте предвид, че повечето хора сега автоматично стават зависими от Google, знаейки, че първият резултат вероятно ще бъде най-добрият резултат. На свой ред всеки иска това първо място, но просто няма да го получите, ако съдържанието ви не е достатъчно добро. Истината е, че голямото съдържание често се споделя. Всеки иска да сподели нещо, което дава реална стойност. Отделете време на съдържанието, защото това е от значение.

Да, други фактори също имат значение. Но без голямо съдържание, можете да забравите за шансовете си за класиране. Трябва наистина да помогнете на хората да отговорят на въпрос или да разберат дадена тема.

Чудесното съдържание, когато е направено по правилния начин, може да ви изстреля до върха на Google SERP, но само ако останете последователни. Не можете да доставяте страхотно съдържание една седмица, да уточнявате съдържанието през следващата седмица, след това да не давате нищо за няколко седмици и да очаквате да се класирате. Научете как да пишете завладяващо съдържание, което продава, но също и съдържание, което е интересно и информативно.

Правило 4 – Ключови думи, ключови думи, ключови думи, но не прекалявайте.

Създаването на страхотно съдържание за SEO през 2017 г. има толкова много общо с ключовите думи, но и толкова малко общо с тях. Google иска съдържание, създадено за хора. Но вие също трябва да приспособите съдържанието за търсачки като Google. Разграничението тук обаче е много трудно и е много лесно да се пресече линията.

Това, което често се случва, е, че хората надхвърлят ключовите думи, за да се класират. Това задейства алгоритъма на Google Penguin, който може да унищожи вашите класирания в своите SERPs. Не искаш това. Това, което искате не са само ключови думи с точна съвпадение в статията ви, но и ключови думи за латентно семантично индексиране (LSI).

Механизмът на Hummingbird на Google използва LSI като начин за определяне на приликите между думи и фрази. Така че, нещо като “най-добрата диета за бързо намаляване на теглото” ще бъде семантично подобно на “най-добрите диети за отслабване, които работят бързо”. Ключовите думи за LSI са подходящи и сходни ключови думи, които правят писането по-органично.

Вашата цел? Уверете се, че съдържанието на ключовите думи е ориентирано, но не прекалявайте с точните ключови думи отново и отново. Използвайте здравословно съотношение от 70 до 80% LSI ключови думи към 30 до 20% от ключовите думи с точно съвпадение. Това, което се иска, е съдържанието ви да звучи естествено и органично.

Да, може да е трудно да се направи. Но с практиката идва съвършенството. С над 200 фактора, участващи в основните алгоритми на Google, лесно можете да бъдете претоварени. Но ако се придържате към създаването на невероятно съдържание, което доставя огромно количество ценност и е достатъчно продължително, за да предаде ясно целта или отговора на въпросите, които хората търсят, вие ще спечелите играта за класиране с течение на времето. Не през нощта. С течение на времето.

Правило 5 – Обърнете внимание на мобилната версия.

Днес, ако сайтът ви няма мобилен дизайн е изключително трудно да движите или да зареждате съдържанието на мобилни устройства. Мобилните търсения вече надминават търсенията за настолни компютри, а Google се насочва към мобилните устройства.

Може да заявите безплатен анализ или подобрение на SEO оптимизацията от Power Web.